Translator

Monday, January 3, 2011

pesan orang lame : elak penyakit kat reban

sampar belom reda lagi..lau orang2 lame cakap,sampai ni takkan berhenti selagi tak habis satu reban.betul la tu.lau da abes sereban,da takde ayam nak kena sampar da..hukhuk. alhamdulillah setakat ni reban aku takde tanda penyakit tu sampai.mintak dijauhkan la..amin~

okeh2.sekarang zaman da moden.macam2 ubat leh guna,macam2 vaksin leh bagi.tapi jangan lupa,kalau tak diizinkanNya,gol jugak sereban.teragak aku nak post ni sebab aritu makcik aku pesan, " lau bejalan keliling reban tu,baca la ayat kursi.baca 7 kali.nombor ganjil.insyaAllah terhindar dari penyakit." camtu la lebih kurang pesan die.

ni ayat kursi : video dan gambar



okeh la.tu je nak kongsi..hehe..renung-renungkan, dan selamat beramal! XD

p/s : setiap yang terjadi tu ade hikmahnye,mungkin sampar melanda sebab nak ingatkan jangan leka sangat ngan ternakan,sampai lupa apa yang lebih utama.

sekian.wassalam

4 comments:

Rahimin said...

ak suke post kau yg ni.haha.back to nature.

cHickeNisme said...

(^^)V
(aku cuba wat peace..lau x jadi maaf la..hehe)

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

betul tuh...
apepun....
kita harus mintak pada DIA...
InsyaAllah selamat...
aminnn~~~~
:'D

cHickeNisme said...

aminnn~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...