Translator

Thursday, January 20, 2011

hari ayam berjalan-jalan

harini aku buat sesuatu yang berlawanan dari apa yang selalu aku buat.biasenye,bile ayam lompat pagar reban,pegi jalan-jalan,aku akan halau balik masuk dalam kawasan reban.tapi pagi tadi,aku halau ayam-ayam belanda ngan api-api suh pegi jalan-jalan kat luar.hehe..bukan ape,saje nak bagi diorang satu permandangan baru..asek pandang jaring orkid je..

click gambar tuk besarkan.. :-

haa..makan lalang tu..



masyuk plak tengok diorang lepas je camni..hehe

so,sempena cuti thaipusam ni.plan nak tambah reban.satu reban asuhan.lagi satu reban tuk ayam-ayam dewasa.sekarang tengah tunggu kedai hardware anta kayu.mintak hantar cepat sikit.leh wat keje cepat..

p/s : grey da ade,pied pon ade,lavender pon da ade...sekarang berhajat nak fully white ngan royal purple plak..hehe..sape-sape ade contact,forwardkan la kat aku ea.memang ngah mencari ni.

sekian.wassalam.

2 comments:

dieya said...

meriah sungguh warna ayam2 tu.. macam peacock laa pulak.
takut ngan peacock sejak kena attack kat safari hari tu.. huhuhu..

cHickeNisme said...

eh?peacock biasenye jinak je..peacock anti dieya kot..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...