Translator

Sunday, April 10, 2011

frizzle chicken - ayam bulu balik

haa.. setelah sekian lame jantan bulu balik aku keseorangan, dapat gak aku carikan pasangan die.. beli dari sorang makcik ni, die jugak yang jual bulu balik jantan tu kat aku. sekarang si jantan tu dah dalam 6 bulan. tapi betina ni baru dalam dua bulan umur die. bile aku masukkan dalam reban tadi, terus nak ditenggek dek si jantan tu.. pergh.. haha.. lek lu beb, die ni bawah umur lagi. tunggu la lame sikit baru boleh.. yang bagusnye, diorang ni serasi la nampak. takde nak gaduh ke ape. usha gambar :




baru masukkan, dah serasi.
sekian. wassalam.

4 comments:

jiwaniaga said...

dh ada benih nnti, roger2 la aku.hehe

Akmalhazwan said...

insyaAllah~ =)

Fazreen Farhan said...

Ada jual ayam bulu balik tak?

Fazreen Farhan said...

Ada jual ayam bulu balik tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...