Translator

Sunday, April 10, 2011

adakah sekadar kebetulan?

sekilas ikan di air, sudah tahu jantan betina nya.. satu ungkapan yang aku rase cam takde kena mengena.. hehe.. sebenarnya malam tadi aku ade terasa nak makan roti jala. aku pon bermonolog dalaman, "alangkah sedapnya jikalau bersarapankan roti jala." tibe-tibe pagi tadi, tengok mak aku wat roti jala. woha! takde pon aku request nak sarapan roti jala.tibe-tibe mak aku wat. aku ngigau sebut nak sarapan roti jala ke? atau pon mak aku leh baca isi hati anak die? adakah ini suratan, atau sekadar kebetulan? hehe.. ape-ape pon, rezki jangan ditolak, memang sodap.

roti jala


kari ayam + kentang : dah nak siap masak.
kekenyangan... sekarang pon kenyang lagi. tapi jap lagi nak tibai lagi seround. hehe.. sape-sape nak makan jemput la mai umah. tapi cepat sikit. =)

sekian. wassalam.

2 comments:

Unknown said...

pergh, ko membuatkan aku semakin rindu nak balik umah.. demn.. hahaha..

Akmalhazwan said...

hehe.. balik jangan x balik nip.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...