Translator

Sunday, May 8, 2011

jantan ke betina ayam bulu balik ni?

aku saje suh adik aku amek gambar ayam bulu balik yang aku beli aritu... mule-mule memang nampak macam betina.. tapi bile aku tengok gambar ni..sekarang da semakin meragukan. jantankah die? tuk perbandingan, ni gambar ayam bulu balik jantan aku :

ayam bulu balik jantan : hensem kan jantan nih?hehe..

ayam bulu balik : jantan ke betina?

ayam bulu balik : pandangan depan
bulu die buruk. ngah proses salin bulu kot.. kalo betul la jantan, nak kena cari betina.. huuu.. satu hal tu. bukan senang nak jumpe orang jual bulu balik nih.

ape-ape pon, stok anak ayam api-api masih ada. siapa yang berminat leh la sms 013 222 0218. tuk lebih lanjut, tekan SINI.

p/s : masih berbaki 1 paper. selasa ni.. bila da tinggal paper last, mula la jadi malas.. patutnye kat library sekarang nih.. ish3

sekian. wassalam.

5 comments:

syazanur said...

macam mane bela binatang sambil belajar??bukankah ditempat yang berbeza??- cool..

RaRe aVeS said...

rasenyer jantan tue DeQ...huhu Gud Luck 4 your exam..

Mohd Ammar said...

xpe akmal, bg kt aku.hehe
acik tu suruh aku ambik aritu, tp aku cm malas2 sikit,budjet xde, sdgkan dia jual murah gila.hehe

Akmalhazwan said...

syaza - tu la orang hebat..hehe

dy - itu la..da confirm da pon..kecewa..

ammar - makcik tu memang jual murah. slack stock x banyak je.kalo x leh borong..keh3

deen fic said...

rasa gambar no dua tu betina...paruh dia beza dgn no. 1...muka pon ade manis sikit...tak ganas..cuba tengok...cuba tengokk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...