Translator

Thursday, May 5, 2011

ayam selasih hitam, putih dan coklat

1

2

3 - da penuh da bulu diorang

4

5
saje nak share rupe terbaru diorang. sekarang diorang dalam proses salin bulu. kalo perhatikan, bulu diorang bukan dalam keadaan yang terbaik.

yang gambar no 3 tu, bulu diorang dah maken mantap sekarang. kalo nak tengok rupe diorang waktu mule-mule dapat dulu, rujuk sini. laen gile. =)

tak sabar aku nak tunggu diorang ni matang dan stat bertelur. nak kasi penuh reban tu ngan bebudak debu nih.hoho..

sekian. wassalam.

3 comments:

l.u.q said...

perghh..smart~

dorg ni jinak tak? kalo angkat2 belai2 ok tak?

Mohd Ammar said...

ko dh blk ke? cmne ayam2 ni? nk aku bela ke ko bela? skrg api2(rasa2nya) tgh menebuk lubang. esk @ lusa piru pulak akan menetas.

telur selebihnya ada yg rosak sebab aku campur dgn telur yg kotor tu + mungkin terkena air dalam inkubator(inkubator aku menakung air,rasa2nya la)

Akmalhazwan said...

luq - jinak je diorang ni, tapi diorang cam tak suke dipegang.dok menggelupur la gamaknye..

ammar - aku baru nak stat 1st paper esok pagi.ni gambar sume adik aku amekkan.ayam2 tu kalo da netas sume,aku leh suh adik aku amekkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...