Translator

Thursday, May 5, 2011

for sale/untuk dijual : anak ayam mutiara

sempena nak exam ni.. nak iklan sikit. hehe.. aku ada lebih dan kurang 20 ekor anak ayam mutiara / ayam api-api untuk dilepaskan kepada tuan baru. warna biasa ( kelabu ). umur sebulan plus.

sample gambar :
anak ayam api-api umur +- sebulan

anak ayam mutiara umur +- sebulan


harga jualan anak ayam api-api ni bermula rm25 (nego).

stat jual rabu minggu depan, pas aku balik umah. samada datang rumah atau cod sekitar pekan batu kikir.

kalo berminat, boleh la sms ke no aku : akmal - 013 222 0218. sms je ea.. tak perlu la kol. tengah dalam exam period.=)

p/s : 1st paper besok. doa-doakan ye.

sekian. wassalam.

4 comments:

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

br 1st paper ke????
ish ish ish...
den ahad ni abes....yeyyy!!!!~~
xde delivery ke JB kew????
manala tau beminat....
:'D

Mohd Ammar said...

ayam mutiara mati la,
semalam menetas,
pg td tgk dh berenang dlm bekas air dlm ikubator.
syg btol..

Akmalhazwan said...

arep - delivery leh diushakan.tapi takat segamat je kot..hehe..sbb nak pegi umah makcik kat sane.

ammar - adeh.. sayang nye.. xde rezki le camtu.

Mohd Ammar said...

2la, kluar comel elok je. tgk2 pg td, elok je terendam. silap la, xsmpt nk bwt tray inkubator.

ni piru tgh menetas, air dlm tray dh alihkan dalam cawan, kalau xde serangan dr semut, InshaAllah hidup. ayam kapan kt rumah ni pon dh tumbuh bulu keras kt kepak dah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...