Translator

Thursday, August 25, 2011

arnab~!

lama aku tak update sal diorang ni.. hehe.. almaklumlah, aku sibuk. =P

jadi sekarang cuma tinggal 7 ekor je arnab aku. menunggu si betina-betina cukup matang dan mereproduksi kasi banyak. kalau ikutkan umur, betina-betina ni dah mencecah 6 bulan. (lahir 19 & 21 feb).

jadi.. inilah arnab aku. layan gambar~!!

netherland dwarf mix :

betina

jantan

betina
** diorang ni asalnya duduk bersama, tapi disebabkan betina coklat tu mengganas, mencederakan betina putih, jadi aku asingkan. arnab betina sangat menjaga kawasan. hangpa jangan dok pi campuq depa sama. ""owh man, my lousy north dialect..haha""

local mix :

pair baru ni
** yang sepasang ni baru je di-pair-kan.. tunggu masa nak bunting je betina ni. stakat ni, belom ada tanda-tanda lagi. rasanya, umur 6 bulan pon belum cukup matang lagi. yang betina ni tak cukup bersedia lagi. tapi takpe, aku ku tunggu buntingmu~! =)

gay mix :

gay couple
**depa ni sepasang.. tapi dua-dua ni jantan.. hehe.. terlintas sebenarnya nak merendang diorang ni. tapi bapak aku cam suka plak kat diorang ni. jadinya, kasi simpan dulu.. kurang-kurang aku ada pelapis jantan. 
p/s : hangpa suma doa-doalah depa ni cepat beranak ea. tak sabar aku nak dapat anak arnab baru. dah lama da tak dapat baby. sejak kematian induk betina aku dulu. =( kalau sesapa nak tolak induk betina, roger la aku ea. harga kengkawan eh. hehe..

sekian. wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...