Translator

Saturday, June 25, 2011

this is madness

tengok dalam kotak merah
kegilaan terhadap ayam selasih makin meningkat, harga seekor pon dah dekat sama dengan myvi s.e. sempena entry ni, di sini aku nak buat pengumuman, siapa-siapa yang berhajat hendakkan ayam ni, beli la kat aku. aku bagi diskaun 50% dari harga yang mamat kat dalam gambar tu bagi. berminat? contact aku.. hehe..

p/s : kalau seekor harga macam ni, memang kaya da aku. takyah penat-penat belajar engineering.

sekian. wassalam.

8 comments:

chekuduks bacee said...

Ya Allah ayam sekor 50 ribu????aku nk cek kat umah la nt ade x ayam cni nak jual.....bleh beli krete ....heeeeee

Mohd Ammar said...

dorg jual mahal sbb katanya ayam ni boleh dibuat ritual pemujaan/perubatan sebab semua isi dalam hitam.

karut je semua tu. ntah apa2 harga cmni.hehe

Nekkid Chicken said...

Love Love Love Silky Chickens. :O) Mal

Akmalhazwan said...

aneez - ni sapa beli, memang aku respek.. haha

ammar - yang buat mahal sebab diorang nak wat tarik duit.konon nye ayam ni boleh jadi perantara ke ape tah camtu. bullshit.

mal - silkies are so adorable.u shud get a pair. =)

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

oh perasan gak kew???
ingat aritu nk bitau ko gak....
xmasuk akal ek kdg2 diowg ni...
aku memg teringin nk bela yg putih nanti mcm ko punyer...
hrap2 berjaya!!!!~~

Akmalhazwan said...

mau nye x pasan.. aku tiap2 hari cek mudah kot.. hehe..

yeah~ brtambah geng silkie camni.. hehe

Aminata said...

cube nasib je tu kot2 ade yang sanggup trade in ngan myvi ke hehehehe

Akmalhazwan said...

iye agak nya.. keh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...