Translator

Saturday, June 25, 2011

entry bosan

aku terperangkap kat utp nih. nak balik, tapi lagi dua minggu da cuti midsem. kalo balik, macam membazir la pulak kejap-kejap balik. lagipon jpa yang "baik hati" belom masukkan elaun sem ni. gua dah kering der~ jadi kena teliti sikit berbelanja. haih.. (tak elok mengeluh)

rutin pagi ni :
  1. bangun awal
  2. tak boleh tido balik lepas subuh
  3. bersihkan sangkar lovebird
  4. sapu-sapu sikit bilik
  5. siap-siap, terus pegi jogging.
  6. balik, sejukkan badan, mandi siap sume
  7. sarapan sambil layan house.. hehe
nasi goreng telur mata + sambal
tibe-tibe gak pagi tadi terasa nak minum nescafe. beli la se(botol?) nescafe classic. btw, bagi aku nak buat air nescafe yang tersedap anda memerlukan susu tepung. kalo pakai creamer tak terasa lemaknya. cuba la buat sekali. masyuk wa cakap lu..

nescafe classic
 sebelum nak koyak aluminium foil die, snap dulu skali, cam lawa plak. hehe..

nescafe classic
p/s : rajin aku jogging pagi-pagi nih. dari court futsal terus sampai simpang ke plant dan patah balik. ikut belakang. takde orang pon. sekali-sekali je ada kete, lori dan moto lalu. patutnya aku pegi jog dekat tasik. weekend camni mesti ramai prospek-prospek isteri yang mementingkan kesihatannya tengah jog jugak.. ne tau dapat sangkut sorang dua. hihi

sekian. wassalam.

2 comments:

chekuduks bacee said...

orang cuti la sekarang......mane study2 lagi nih.....bahahhahaha....amboihhh jogging nawaitu x baikk

Akmalhazwan said...

ceh.. tu niat baik kot. ne tau bertemu jodoh aku. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...