Translator

Tuesday, July 5, 2011

satu lagi harga mengarut

entah siapa yang jual kat mudah.my. tapi kali ni lagi okeh la dari yang jual dengan harga rm50K aritu. (SINI)

ayam selasih sutera hitam

black silkies

sepasang ayam selasih sutera hitam (black silkie)  rm2000. mengarut sungguh harga dia ni. berhentilah jual dengan harga yang tak munasabah ni. dah lah tak pure hitam.

p/s : salah die? tak boleh salahkan die jugak. mana tau dulu die beli mahal. (=,=")

sekian. wassalam.

3 comments:

Mohd Ammar said...

gila..
smua nk memanipulasi harga. org2 yg "kurang bijak" sahaja yg akan beli. kononnya nk buat modal berniaga kalau ayam tu membiak.

lg satu, ni dikira subahat tak untuk menggalakkan org percaya yg ayam ni boleh buat ritual mcm2?

nth apa2 la dorg ni

Akmalhazwan said...

2 ke 3 ratus mungkin boleh terima. tapi sampai ribu-ribu.. hehe.. tak tau la nak cakap ape.

Dangau Poultry Farm said...

mahal nyer.. aku pun ader selasih hitam, 2 bulan rm250 jer aku jual.. silkie hitam aku ader orang 'offer' nak beli rm5000 seekor, belash ajer ler.. bukan aku yang letak harga.. deme yg letak harga.. giloooo.. sengih kambing ler aku.. tp aku kena kongsi ler duit tu.. ayam tu pn beli tong-tong.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...