Translator

Sunday, July 31, 2011

burung cinta ku~

a pair of lovebird
gambar latest. umur lebih kurang 8bulan( kata seller, umur waktu amek 6 bulan ).tapi rasa saya sekarang baru dalam 6-7 bulan ni.. kaler peach pada dahi makin terang, warna kuning pada badan makin pekat. (rasa nya sah la depa ni tak matang lagi time amek dulu, seller kata dah matang..haiyooo )

whitefaced cinnamon lovebird

dah wingclip da depa ni.. konon-kononnye nak jinakkan haritu.. hehe. sudah-sudah amek si Mat plak. dah leka duk melayan si Mat, depa ni tak de la cuba dijinakkan lagi. tapi yang bertenggek kat perch tu dah agak "civilised".. hehe

pair ni mungkin akan dipawahkan kepada sahabat pemburungan atau mungkin akan dibawa balik ke rumah atau mungkin akan dijual kepada yang berminat.  keh3.. ada yang berminat nak beli? sms 013-2220218 (akmal). harga leh nego. =)

sekian. wassalam

2 comments:

Mohd Ammar said...

brapa mau tolak?
sms aku harga dia akmal

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

heheheheh~~~~
awat nk tolak plak???
:'D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...