Translator

Wednesday, March 16, 2011

incubator automatik?

aku baru je selesai beli barang-barang tuk ETP (engineering team project) aku.secara ringkas,ni adalah satu subject wajib tuk sume budak-budak engineering kat UTP nih.student dari sume cabang engineering yang ada kat sini dikumpul dalam satu kumpulan dengan seorang lecturer sebagai supervisor,wat la ape-ape project yang berkaitan mane-mane bidang engineering.mechanical ke,chemical ke,petroleum ke etc2.

ape kena mengenanya project ETP aku ngan incubator auto?haa..tadi aku pegi kedai ni,usha punya usha,sume barang-barang tuk buat incubator ade.dan harganya pon boleh tahan.kalo dikira-kira,dengan hanya bermodalkan tak sampai rm200,aku boleh dapat satu incubator auto.hehe..cume sekarang aku perlu hasilkan mechanism yang sesuai,dan integratekan dalam incubator yang sedia ada.hajat di hati memang aku nak buat ni..dan aku yakin,insyaAllah menjadi.

jadi?tunggu dan lihat..insyaAllah dalam masa terdekat ni akan aku siapkan.erm..tak la terdekat sangat kot.pas aku abes exam sem ni..hehe..doakan kejayaan aku ~! =)

sekian.wassalam.

13 comments:

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

insyaAllah berjaya nanti tu...
dak engineering kan....
bolehlah watkan satu gak t...
hehehehehe~~~~~
:'D

Akmalhazwan said...

amin~..
boleh je..
lagi baguih lau same2 wat.=)

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

boleh gak ek...
tp den xtaw pon nk wt cne...
t bolelah ajar ek???kna kursus nh...
hehehehe~~~
:'D

Md Nazmi ramli said...

insyallh blh bro,,,

Akmalhazwan said...

arep - xde hal la.boleh je.=)

nazmi - amin~tq bro.=)

ayob said...

Bro,kot dah menjadi bt inkubator auto tu,blh la den tempah dia punye sistem tu.brg kat Rembau ni susah nak carik.Seremban ada tapi mahal ckit.

Akmalhazwan said...

insyaAllah..btw,kalo nak cari brg ape2,gtau la.kalo2 saya merayau cari barang,leh tolong ushakan skali.

ayob said...

kalo thermometer digital @ klinik tu ada lubsng yg blh dpt murah x bro?cini harga sume Rm40 ke Rm100.

Akmalhazwan said...

yang jenis yang macam pakai kat incubator bro tu ke?atau yg ade humidity sensor skali tu?

ayob said...

Jenis digital suhu je tu mcm inkubator yg den pkai skrg,ada tgk gmbr kat blogkan.

Akmalhazwan said...

owh..kalo yang tu sini dapat murah lagi dari sane.tgglkan fon no leh?t sy quote harga bile saya g usha.

ayob said...

Boleh.Nanti tlg ushakn harge ye.
ni no tel. den. 0123965786.
TQ Bro.

Akmalhazwan said...

wokey~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...