Translator

Sunday, February 20, 2011

arnab kampung~

dua hari lepas angkat sepasang arnab kampung dewasa.lau ikut owner lame,katenya umur dalam lingkungan 8-10 bulan camtu.dapat pulak harga yang amat irresistibly irresistible..harga dewasa sepasang lagi murah dari harga biasa anak arnab seekor yang petshop jual..siap dapat bekas makanan ngan minum free.mula-mula nak beli,tapi tokeh die bagi free je.senyum-senyum sikit,terima ngan tangan terbuka.hehe..

ni gambar kat umah owner lame die.tak dapat snap banyak.die tak bagi customer masuk dalam kawasan arnab.sebab takut  kaki terjerobos(aku tak sure perkataan ni ade ke tak..hehe) masuk ke lubang arnab dan risiko terpijak anak dalam lubang.so aku snap gambar arnab yang dekat je la.

anggora katenya..aku tak kenal pon baka ape - ni die tak jual.

ni anak arnab betina - umur dua bulan.

haa..tu arnab tokeh tu.ni arnab yang aku beli.yang warna coklat tu betina.yang putih ade plumage coklat tu jantan.leh tahan berat arnab nih.

arnab kampung - depan jantan belakang betina

arnab kampung jantan

arnab kampung betina
arnab kampung kat sangkar baru diorang

makan time~
saje je angkat arnab ni.selain sebab aku minat,saje nak wat ganti anak kucing adik aku,tak sengaja terlanggar aritu.die tidor kat tayar kete.tak pasan,jadi tak leh wat pape la.ajal die.

sekian.wassalam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...