Translator

Friday, October 8, 2010

just hatced!

kali ni kite layan gambar je ea..

ini adelah anak silkie kacuk ayam kampung..hehe.inilah generasi pertama sejak aku amek anak2 anak silkie kacuk ayam kampung dari paklong aku dulu.ak amek besar2 ni la.bela baek punya,sampai skrg diorg pon da ade chick diorg sendiri.camne aku cam?sebab kakinya berbulu.hehe..cume gambarnye x jelas sgt.mak aku mms kan tadi.time kasih ma! ^^

anak ayam ni dieram secara semulajadi.ni yang pertama,pastu ade lagi adik die,warna hitam.insyaAllah yang laen bakal menyusul.keh2..btambah la ayam aku..

layan gambar~




fuhh..x sabarnye nak balik..

da lame gak aku x balik umah.rindu da kat ayam2 ku.maybe dua minggu lagi kot.sebab mggu depan aku bz ngan convofair.huu..sapa suh hang gatai p jadi committee..hehe..

ni ha poster die..pakat2 kite mai!


okeyh..till next time fella~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...