Translator

Wednesday, October 27, 2010

gloomy wednesday..


tajuk yang sedih,mesti berita pon sedih kan?





sudah la..menangis air mata darah pon,die xkan kembali..
sob..sob..

ayam api-api aku mati seekor..
punca : tak tau.

kebetulan aku rajin nak kol umah tadi..tu yang mak aku bagitau.baru je lepas bebas .x sampai seminggu lagi.dah kiok.xde rezki betul.so,da tinggal 5 ekor la ayam api-api aku.

mahal gak aku beli tuh.rm15 sekor.alhamdulillah mak aku kate yang laen okeh je.mintak-mintak diorang sume membesar ngan sihat le.biar ade zuriat banyak2.tak de la ralat sangat.

aku x sure umur ayam ni brape,tapi aku agak dalam usia 3 bulan.sebab aku sendiri bela da masuk dua bulan.patutnye xde masalah ape2..lagi-lagi ayam api-api ni sepatutnye ayam yang lasak.da ajal..

aku suspect mesti tercekik something ke..x kan la mati gitu je.xpela..ade rezeki lebih nanti,aku tambah lagi.wat mase sekarang ni,proceed je ngan ape yang ade.aku pon jauh ha..

kepada sesiapa yang x nak bela ayam korang,roger2 lah aku.daripada dibiarkan gitu,baek aku jaga..kan?kan?hehe

hoping for gud news..XD
till next time lad~
salam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...