Translator

Friday, December 17, 2010

welcome to my life

alhamdulillah, marilah kite merafaqkan setinggi-tinggi kesyukuran kehadrat Ilahi, kerana dengan limpah kurnianya, dapatlah sebiji telur mula menetas pada pagi ini..hehe..ayat yang sangat skema.perrggghhh...hati ngah berbunga2 nih.bangun pagi tadi,usha incubator,dari mamai terus segar bugar.terang bijik mate..excited nye pasal..keh3..layan gambar:-

tengok telur tu,bukan heliza..keh3


kalo mengikut perancangan,akan ade lagi 4 biji yang akan menetas dalam minggu ni.x sure sangat sebab telur ni ditibai dari ayam yang mengeram kat luar.hehe..ade 5 la dalam biji aku tibai.time mule2 candling dulu,sebelum masuk ke incubator, sume telur ni da disenyawakan.da dieram dulu dek ibu ayam tu.sebab masing2 da ade sarang labah2 da.aku bajet menetas 16 haribulan.tapi mula menetas hari ni,17 haribulan..kire hebat gak r aku bajet,miss sehari je..keh3..

kalo nak dijumlahkan telur dalam incubator dan ayam2 yang tengah mengeram kat luar.insyaAllah ade dalam 20 ekor gak ahli baru yang akan menyertai seniora dan seniorita kat reban tuh.dan sume nye ayam serama.tapi tak 100% sure.mane tau ayam serama wat skandal ngan ayam siam nih.da lepas bebas je kan..keh3..tunggu je la.tengok diorang besar camne.

aloha chickies,welcome to my life..hehe
till next time,salam~

2 comments:

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

~tahniah dpt ahli keluarga baru...~
~weeee~~~~~
:'D

cHickeNisme said...

thanks rep..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...