Translator

Friday, December 24, 2010

latest member : ayam selasih

secara tak sengaja pergi petshop tengahari tadi menyebabkan aku secara tak sengaja terjumpa anak ayam selasih lalu secara tak sengaja terbeli 5 ekor anak ayam selasih tersebut.keh3..berape banyak punya tak sengaja daa..

sebenarnye aku dua tiga hari ni dok search kat mudah.my ngan blog2 orang cari ayam selasih ni.saje je nak tambah koleksi.tup tup ade pulak kat petshop tu.memang rezeki nak beli la.dapat anak pon jadi la.nak beli yang da besar poket tak larat.hehe.nih gambar diorang :

new place : clueless

Add caption

banyak gak kedai tu ade.lau tengok sekali imbas mungkin ade dalam 50 ekor kot..tah,bukan reti bajet sangat.hampir kesemua warna putih dan ade la dalam 10 ekor warna coklat.rm8 sekor.ok la kan.aku angkat 3 putih dan 2 coklat.rase nak angkat lagi..tapi fulus xde.hehe.sape2 minat lau nak kirim belikan boleh r.tapi sementara stok masih ade je la.dan lau nak kirim beli,jangan la kirim air liur je.bagi r duitnye skali.hehe

kenyang da, tido beramai2

yang ni pon tido beramai2
 diorang ni mula2 aku letak dalam ice box.sekali ngan anak ayam serama yang baru menetas tu.diorang bergaduh pulak..yang si serama tak padan kecik nak catuk ayam selasih aku.tak leh jadi.aku pon tibai almari kat bawah garaj,buat brooder.hehe.kebetulan almari ni ade dua bahagian.memang cantik r.

brooder baru.yang biru tu pintu almari.


al-sekian.
wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...