Translator

Tuesday, June 28, 2011

lovies

nampaknya aku belum pernah bercerita tentang sepasang lovebird yang aku beli dah lebih kurang sebulan ni. gambar ni fresh lagi. segar dari ladang.. hehe. dah kena wing clip da.




beli daripada kenalan di facebook. sebenarnya mencari baby lovebird untuk di hand feed. tapi, puas bertanya, semua tak ada stock. oleh kerana hati dah tak sabar nak mengisi sangkar kosong. angkat je la yang da besar.

harga boleh tahan, seller kata dah matang. tapi belom pernah bertelur lagi. tapi, dari apa yang aku perhatikan, saiznya lagi kecil dari lovebird yang dijual kat petshop, dan warnanya masih pudar. satu ciri lovebird yang matang, warna bulu pelepah dia pekat. dekat sebulan dalam jagaan aku, aku perasan yang warna dia semakin pekat. menguatkan lagi sangkaan aku yang lovebird ni masih belum matang. leh refer warna die waktu mula dapat dulu. SINI

cara seller ni respon pon tak berkenan ngan hati aku. aku post kat wall die bile aku da fed up msg aku tak dilayan. cube tengok ni :

saja je nak censoredkan.. hehe


menggelabah je cara kau jawab. aku tak cakap kau menipu, tapi harapnya kau jujurlah. =)

sekian. wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...