Translator

Sunday, October 14, 2012

Update : Homestay Di Bandar Indera Mahkota 8

ingat tak dulu aku ada tolong promosikan homestay kawan? rujuk SINI. kali ni nak tolong promosi sekali lagi. hehe.. promosi free je. ;-D

ada berberapa penambahbaikkan yang telah dibuat oleh tuan rumah, iaitu;

1) bilik yang dahulunya ada dua katil single telah diganti dengan satu katil bersaiz "ratu". kehkeh 
2) bilik yang dahulunya ada satu katil single telah ditambah satu lagi katil single. 
3) ada satu katil single extra yang disimpan dibawah tangga.

dan satu lagi.. kawasan Indera Mahkota tu, satu Mackers (kat Sydney aritu, orang sana panggil McDonalds sebagai Mackers) telah dibuka. jadinya, terasa nak makan McDonalds? kena sewalah homestay ini.. hahaha.

disertakan dibawah adalah peta dimana terletaknya Bandar Indera Mahkota 8.
Lokasi Bandar Indera Mahkota 8, Kuantan Pahang.
aku dah sampai dah kat homestay ni. besar, luas dan selesa. caj sewa sehari yang dikenakan pun aku rasa boleh tahan murah. tapi kalau pandai pancing ayat, bertambah-tambah murah la jadinya. hehehe.

singgah di Kuantan tapi takda tempat nak tinggal? silalah roger tuan rumah :




sekian. wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...