Translator

Thursday, October 11, 2012

bila bosan tahap tertinggi

alkisah housemate semua takde, hilang entah ke mana. bagusnya diorang ni hilang camtu je. tau-tau aku dah tinggal sorang. bosan tahap gaban membuatkan aku tiba-tiba terasa nak handfeed burung.

lovebird? payah nak dapat. mahal pun boleh tahan. jadi solusi yang termudah, aku cari budgie. murah dan mudah didapati. hehehe.

layan gambar sepam:

budgie

burung budgie

burung budgie - selepas handfeed
sengaja je melayan kebosanan diri. tapi, bila dah ambil budgie ni, terasa nak handfeed lovebird balik.. haih.. nafsu.. hahaha

p/s : kat rumah tuan budgie ni, ada jual silver bantam.. cantiknya. memang teringin lama dah kat silver bantam  ni. tak dapat-dapat lagi.

sekian. wassalam.

3 comments:

RaRe aVeS said...

x lama lagi dpt la bantam tu..huhu

RaRe aVeS said...

x lama lagi dpt la bantam tu..huhu

Akmalhazwan said...

tunggu dari afiez la. hehe. tempah 3 pasang ye. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...