Translator

Tuesday, November 8, 2011

scandal berhasil

dulu aku ade cite pasal hubungan sulit burung cinta (lovebird) aku (rujuk SINI).. aku jangka cepat lah dapat hasil die. lama da ku tunggu hasil affair diorang ni, tapi asyik kehampaan je. tapi kan.. kalau kan.. dah rezeki kan.. tak ke mana, balik-balik je dari kemaman sabtu lepas. saje je la intai dalam nestbox.. tup-tup, da ade sebijik.. hehe.. alhamdulillah.

sekarang dah ada dua biji. XD

alhamdulillah.. hasil bersekedudukan yang halal.. =P

dan ini pasangan die. bingo / bongo. mane satu aku pon tak tahu.

skandal hot

semoga bertambah lagi telur die ni, dan menetas semuanya. =D

p/s : ade berita sedih sebenarnya.. bingo / bongo mati.. punca kematian tak diketahui. aku dapat berita ni pun masa aku ada kat kemaman.. sedih.

sekian. wassalam.

2 comments:

RaRe aVeS said...

Tahniah..!!! Afiez pown si ellow tue dah mengeram telur...last week tgk ade 3 biji daa... hope jadi.. si gren pown sedang menanti penuh kesabaran..hehe..

Akmalhazwan said...

thanks bro.. hehe..
moga2 same2 menjadi la eh..
nanti leh tukar2. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...