Translator

Tuesday, April 24, 2012

fuh kiri, fuh kanan

Leya dah pun mula bertelur. diharapkan menjadi lah ye. kalau takde aral, ada rezeki, dalam tengah bulan depan menetas lah telur die ni.

satu biji baru.

Leya yang sedang mengeram
dua tiga hari ni, Leya garang tak hengat. aku tambah makanan pon kena gigit. aku rasa Si Matt pon takut duk ngan Leya ni. nak keluar je keje eh. ni ada video si Matt, tak senang duduk langsung.



doakan ye, insyaAllah menetas. =D

sekian, wassalam.

Friday, April 20, 2012

makan lagi~

semalam layan western food, harini layan makanan tradisi pulak. destinasi harini adalah restoran rebung, milik chef ismail & sheikh muszaphar. sebabkan orang yang belanja, barulah aku sampai ke sini. harga makanan yang boleh laa.. agak berpatutan, tapi disebabkan status "trainee", aku consider tempat ni tempat yang mewah. haha.

gambar ada, tapi tak menggambarkan sangat suasana restoran tu. aku amek bahagian tepi je. masa makan tak dan nak snap sebab.. yelahh.. ngah makan kan. =P

maafkan hamba, kamera cap ayam je yang ada. gambar :

bahagian utama dia di sebelah kiri lagi

kawasan makan utama die belakang pokok-pokok buluh tu

gambar super jelas. keh3
sepatutnya aku amek gambar pintu masuk utama. barulah nampak cam restoran. hihi..

makanan yang ada dah okay dah, cukup lah rasa. cume, bagi aku, kalau ada lagi banyak jenis lauk pauk baru lah mantap. bagi sesapa yang pernah layan restoran nelayan kat seremban, mungkin terasa restoran rebung ni kureng sket. cuma, suasana sekitar dia yang menarik. suka hati aku komen macam-macam. haha.

sekian. wassalam.

last day of internship

hari last, pau HR makan mahal-mahal.. kui kui kui..

Braised Beef + Strawberry Sparkle

Apple Banana Crumble + Ice Cream
*tak kira lah makan mahal mana pun, sedap mana pun, dua tiga jam lepas tu lapar balik. hehe.

sekian. wassalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...