Translator

Tuesday, April 24, 2012

fuh kiri, fuh kanan

Leya dah pun mula bertelur. diharapkan menjadi lah ye. kalau takde aral, ada rezeki, dalam tengah bulan depan menetas lah telur die ni.

satu biji baru.

Leya yang sedang mengeram
dua tiga hari ni, Leya garang tak hengat. aku tambah makanan pon kena gigit. aku rasa Si Matt pon takut duk ngan Leya ni. nak keluar je keje eh. ni ada video si Matt, tak senang duduk langsung.

video


doakan ye, insyaAllah menetas. =D

sekian, wassalam.

3 comments:

l.u.q said...

amin..jadi datuk la ko~

Afzainizam said...

oohhh menyambut kedatangan family baru ni.... eeeemmmm meriahlahhh tak lama lagi .....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy spray paint caliper brake disk kereta

Afzainizam said...

bila tengok gelagat Matt tu mmg amat lincah... melompat atas bawah... mmg layan beb

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy spray cover plastic kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...